#STEAMwomen #STEAMteam

Te otwarte na dzielenie się wiedzą i doświadczone w branży kobiety przez kolejne 6 tygodni będą współtworzyć STEAM Academy! Wprowadzą uczestniczki projektu w świat nowych technologii. Podzielą się swoją pasją, entuzjazmem i energią, aby dziewczyny poczuły moc IT! Zrobią co w ich mocy, aby wzbudzić pasję i pomóc w świadomym wyborze dalszej ścieżki edukacji i ścieżki zawodowej. Poznajcie ich sylwetki w wymiarze zawodowym, ale również tym jakże ważnym dla nas wszystkich – prywatnym. Oto one!

KLAUDIA ZAWODNIK

Od ponad 4 lat w relacji z Tonikiem, firmą dla której pracuje jako Frontend Developer. Ostatnimi czasy czerpie też przyjemność z bycia „po drugiej stronie” i weekendami siada do Figmy zamiast do kodu. Często spaceruje ze słodką Karmel rasy Cane Corso. Jak nie spaceruje to czyta, a ostatnia książka – „The 12 Week Year” wywraca jej życie do góry nogami. Instagramy i Tiktoki są jej obce, bo resztki wolnego czasu spędza na poszukiwaniach różnych, ciekawych części do samochodu BMW E36.

Poprowadzi warsztaty: FRONT END, SOFT SKILLS

ANNA OJDANA

Nauczycielka informatyki, matematyki i fizyki w podwarszawskiej podstawówce. Od ponad 6 lat uczy dzieci i młodzież programowania. Z technologiami frontendowymi oraz Pythonem zapoznaje już siódmoklasistów. Od wielu lat kształci się i rozwija się, poznając nowe technologie. To co robi, robi z wielką pasją. Od kilku miesięcy, jako Web Developerka, razem z krakowskim startupem rozwija muzyczną platformę. Po pracy odpoczywa szydełkując oraz spacerując. Jest wielbicielką kotów i górskich krajobrazów.”

Poprowadzi warsztaty: FRONT END

PATRYCJA WOŁOSZ-ADAMSKA

Działa na pograniczu edukacji i IT. Prowadzi szkolenia stacjonarne i online z programowania dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Z Patrycją stworzysz swoją stronę internetową, napiszesz grę lub zaprogramujesz robota. W wolnym czasie lubi być na łonie natury i preferuję spacery po lesie, wiosłowanie po Wiśle lub żeglowanie na Mazurach. Do zobaczenia na zajęciach!

Poprowadzi warsztaty: FRONT END, GRAFIKA/UX

DIANA ORTMAN

Od dziecka związana z komputerami, które pokochała miłością absolutną. Uczyła się ciągle naprawiając spalone zasilacze i restartując BIOSa. Skończyła 3 krakowskie uczelnie (UJ, AGH i Politechnikę) – doskonale wie, że to mieszanka wybuchowa. Od kilku lat nierozerwalnie związana z Front Endem, gdzie stara się pracować tak, aby „u wszystkich działało”. Uwielbia podróżować, jeździć na rowerze, snowboardzie. W wolnych chwilach ogląda seriale i gra na gitarze. Prywatnie wegetarianka, która panicznie boi się ryb.

Poprowadzi warsztaty: FRONT END

JOANNA BAJ

Aktualnie pracuje/programuje dla branży meblowej współtworząc narzędzie, dzięki któremu, każdy może zaprojektować i zamówić swój własny, wymarzony regał, komodę lub szafę. Wcześniej testowała bezpieczeństwo dysków twardych do rozwiązań enterprise dla największych firm na świecie. Od dziecka trenuje piłkę nożną na trawie, hali a nawet piasku, biorąc udział w rozgrywkach pucharowych i ligowych. Przez wiele lat działała w harcerstwie, była instruktorką i prowadziła gromadę zuchową.

Poprowadzi warsztaty:
BACK END, SOFT SKILLS

ANNA KOTARBA

Z zawodu statystyczka, absolwentka Matematyki dla przemysłu i gospodarki na Politechnice Wrocławskiej. Jeśli akurat nie wykonuje analiz, to najpewniej przekazuje wiedzę innym. Posiada piętnastoletnie doświadczenie w uczeniu matematyki, od pięciu lat prowadzi szkolenia z programowania, analizy danych i uczenia maszynowego. Założycielka szkoły korkujemy.online. Pomaga firmom identyfikować kluczowe zmienne i wdrażać dobre praktyki analityczne, używając przy tym różnorodnych technik uczenia maszynowego.
Prywatnie miłośniczka górskich wędrówek i kociara.
Poprowadzi zajęcia: BACK END

ANNA EHLERT

Od prawie dwóch lat jako python developerka pracuje nad rozwojem aplikacji dostarczającej kompleksowe wskaźniki dotyczące zachowań klientów w świecie rzeczywistym. Wcześniej związana z branżą budowlaną z sukcesem znalazła swoje miejsce w świecie IT. Prywatnie uwielbia starożytność, odkrywanie z rodziną nowych miejsc na mapie Warszawy oraz seriale dokumentalne.

Poprowadzi warsztaty: BACK END

 

NATALIA MIZERSKA

Informatyczka z krwi, kości i wykształcenia. Absolwentka takich uczelni jak UKSW czy PJATK. Programuje w językach Python, T-SQL, Unix/Shell i Scala. Zawodowo zajmuje się projektowaniem oraz implementowaniem rozwiązań data-driven w środowisku chmurowym. W wolnym czasie zajmuje się pisaniem artykułów IT oraz pomaganiu zwierzętom.

Poprowadzi warsztaty: BACK END

 

ANNA SZYMANEK

Mimo, że mury uczelni opuściła dopiero rok temu, miała już okazję sprawdzić się w wielu rolach. Inżynier(^2) z Matematyki Stosowanej oraz Informatyki. Ukończyła studia magisterskie po angielsku. Podczas nauki na Politechnice Wrocławskiej była zaangażowana m.in. w organizację największej studenckiej konferencji matematycznej w Polsce „OMatKo!!!”. Brała też udział w projekcie naukowo-badawczym Emognition. Prowadziła zajęcia laboratoryjne na uczelni. Jednak ze wszystkich ścieżek, które mogła wybrać, poszła tą najmniej oczywistą – dzisiaj pracuje jako Project Manager. Poza pracą najczęściej można ją spotkać w kuchni, w której stara się osładzać ludziom życie!
Poprowadzi warsztaty: GRAFIKA/UX, SOFT SKILLS

KAROLINA DOBRZAŃSKA

Marketerka, projektantka i strateżka. Przez wiele lat związana z branżą mediową i reklamową. Obecnie prowadzi studio projektowe wspierające firmy w budowaniu swojej digitalowej obecności na rynku. Lubi się uczyć a swoją wiedzę przekazywać innym – prowadzi warsztaty i szkolenia z projektowania. W wolnych chwilach medytuje, biega i uczy się włoskiego.

Poprowadzi warsztaty: GRAFIKA/UX

 

WERONIKA WOIŃSKA

Jej misją jest wspieranie młodych ludzi oraz kobiet w technologiach, w rozwoju umiejętności i odkrywaniu swoich talentów. Obecnie intensywnie działa w Digital University, gdzie jest częścią zespołu, który odpowiada za kontakt z ekspertami z całego świata, którzy zajmują się transformacją cyfrową. Odpowiada również za zawartość merytoryczną wielu wydarzeń technologicznych w Polsce. W 2019 podczas European Research and Innovation Days w Brukseli mówiła, jak ważną rolę odgrywa inwestowanie w rozwój Generacji Z. Chce wspierać i  kształtować budowę przyszłego społeczeństwa, czego wyrazem jest właśnie współpraca m.in. z Girls Code Fun ? Swoją ścieżkę zawodową zaczynała jako liderka zespołu Real TSSM w konkursie CanSat 2018, gdzie wraz z zespołem zajęła III miejsce. Dziś ​wierzy, że wszystko jest możliwe, jeśli tylko nastawimy się na działanie i będziemy otwarci na pojawiające się możliwości. Tę maksymę stosuje każdego dnia.
Poprowadzi warsztaty: GRAFIKA/UX, SOFT SKILLS